Friday, October 29, 2010

DRAMA BARU

Drama-drama yang sedang hot lagi meletup-letup dekat Korea sekang ni ialah Playful Kiss dan juga Sungkyunkwan Scandal. Juga ada My Girlfriend is Guminho. Tak lupa juga The Fugitive : Plan B yang dilakonkan oleh Rain kita yang berbody hot itu. hak hak.
Sekarang ni Cik Admin sangat sibuk dengan blog ni yang baru nak ditubuhkan. Disebabkan sekarang ni Cik Admin sedang bercuti, jadi bolehlah Cik Admin tengok cerita-cerita ni dekat tv.
Buat masa sekarang, Cik Admin sangatlah minat nak tengok cerita Playful Kiss yang Cik Admin baru je tengok sampai episod 7. Haish. Jauh lagi tu nak habis. Cik Admin ni bukan minat sangat nak tgk online. Sbb lama kan nak tunggu dia loading. Lagi-lagi Cik Admin pakai broadband, hum lagilah lama nak loading. Kalau The Fugitive : Plan B, korang bolehlah tengok dekat saluran 319 Astro. Best jugak cerita dia walaupun agak slow sikit. Hum, mutu lakonan Rain Bi kita pun dah makin maju.

Playful Kiss:


Drama ini asalnya ialah sebuah komik Jepun. Dilakonkan oleh Kim Hyun Joong (SS501) yang kita pernah tengok dalam Boys Over Flower. Heroinnya pula merupakan pendatang baru dalam industri lakonan Korea iaitu Jung So Min. Tepuklah sikit oiii. Drama ni baru saja melabuhkan tirai siarannya di Korea sebanyak 16 episode. Manakala siaran di Malaysia masih belum ada.Drama ni juga pernah diterbitkan versi Taiwan dengan menggunakan judul 'It Started with a Kiss'.  Kik kik. Kalau nak tengok, boleh lah pergi mysoju.com. oh, pergi wiiki.net. confirm laju siot.


klik bawah utk download ost yg the Leader ni nyanyi

1 comment: